Tuesday, September 6, 2016

Viamax maximizer 86






+


VIAMAX MAXIMIZER 90TAB POWIKSZANIE PENISAEREKCJA (4981059781) Zgodnie z Ustaw, o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujcy ma 14 dni desde daty otrzymania towaru na przesanie owiadczenia o odstpieniu desde umowy, un jeli sprzedajcy nie poinformowa o prawie hacer odstpienia 12 miesicy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastpi niezwocznie, nie ni pniej w terminie 14 kalendarzowych DNI desde daty owiadczenia przesania, podobnie Jak zwrot rodkw przez Sprzedajcego. Sprzedajcy Moe jednak wstrzyma si z odesaniem rodkw do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa broma uwaana za niezawart, un konsument ponosi odpowiedzialno za zmniejszenie wartoci rzeczy bdce wynikiem korzystania z niej w sposb wykraczajcy poza Konieczny hacer charakteru stwierdzenia, Cech i funkcjonowania rzeczy. reklamacje REKLAMACJA Produktų 1.1. Podstawa i Zakres odpowiedzialnoci Sprzedawcy wzgldem Klienta, sprzedany jeeli Produkt ma fajo fizyczn lub gambas (rkojmia) s okrelone powszechnie obowizujcymi przepisami prawa, w w szczeglnoci Kodeksie Cywilnym. 1.2. Sprzedawca obowizany broma dostarczy Klientowi fajo produkt Bez. Szczegowe informacje dotyczce odpowiedzialnoci Sprzedawcy z tytuu wady okrelone produktu oraz uprawnie Klienta s na stronie Sklepu Internetowego w zakadce Wysyka i zwroty. 1.3. Reklamacja Moe zosta Zoona przez Klienta: 1.3.1. pisemnie na Dirección: ul. Gocicowa 142, 05-092 omianki 1.3.2. w formie Elektronicznej za porednictwem Poczty Elektronicznej na adres: sklepabcsexu. com. pl 1.4. Zaleca si podanie przez Klienta w reklamacji opisie: (1) informacji i okolicznoci dotyczcych przedmiotu reklamacji, w szczeglnoci rodzaju i daty wystpienia wady (2) Dania sposobu doprowadzenia Produktu hacer z zgodnoci Umow Sprzeday lub owiadczenia o obnieniu ceny albo odstpieniu desde Umowy Sprzeday oraz ( 3) danych kontaktowych skadajcego reklamacj uatwi a i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawc. Wymogi podane w zdaniu poprzednim maj formar jedynie zalecenia i nie wpywaj na skuteczno reklamacji zoonych z pominiciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje si ¿reklamacji Klienta niezwocznie, nie ni pniej w terminie 14 kalendarzowych DNI od dnia zoenia jej. Brak ustosunkowania si Sprzedawcy w powyszym terminie oznacza, e Sprzedawca uzna reklamacj za uzasadnion. 1.6. przypadku W, gdy hacer ustosunkowania si przez Sprzedawc hacer reklamacji Klienta lub hacer wykonania uprawnie Klienta wynikajcych z rkojmi niezbdne bdzie dostarczenie Produktu hacer Sprzedawcy, Cliente de zostanie poproszony przez Sprzedawc o dostarczenie Produktu na na adres koszt Sprzedawcy ul. Gocicowa 142, 05-092 omiank. Jeeli jednak ze wzgldu na Rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposb jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byoby niemoliwe albo nadmiernie utrudnione, Cliente de poproszony zostanie o udostpnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w ktrym Produkt si znajduje. 1.7. Proba o dostarczenie Produktu, o ktrej mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpywu na na Bieg terminu ustosunkowanie si Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o ktrym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta dania desde Sprzedawcy demontau wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny desde fajo lub usuniciu wady, o ktrym mowa w art. 5611 cywilnego Kodeksu. 2. POZASDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE Oraz Zásady DOSTPU DO Tych procedur 2.1. Szczegowe informacje dotyczce moliwoci skorzystania przez Klienta bdcego konsumentem z pozasdowych sposobw rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze oraz zasady dostpu hacer tych procedur dostpne sw siedzibach oraz na stronach powiatowych internetowych (Miejskich) rzecznikw konsumentw, Personalidades Organizaciones spoecznych, do ktrych zada statutowych naley ochrona konsumentw, Wojewdzkich Inspektoratw Inspekcji Handlowej oraz vaina nastpujcymi adresami internetowymi Urzdu Ochrony Konkurencji i Konsumentw: http://www. uokik. gov. pl/sporykonsumenckie. php http://www. uokik. gov. pl/sprawyindywidualne. php oraz http: // www. uokik. gov. pl/wazneadresy. php. 2.2. Klient bdcy konsumentem posiada nastpujce przykadowe moliwoci skorzystania z pozasdowych sposobw rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze: 2.2.1. Klient uprawniony broma hacer zwrcenia si ¿staego polubownego SDU konsumenckiego, o ktrym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. O Inspekcji Handlowej (Dz 2001 nr 4 POZ. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnicie sporu wynikego z zawartej Umowy Sprzeday. Regulamin Personalidades Organizaciones i dziaania staych polubownych sdw konsumenckich okrela rozporzdzenie ministra sprawiedliwoci z dnia 25 wrzenia 2001 r. w sprawie okrelenia regulaminu Personalidades Organizaciones i dziaania staych polubownych sdw konsumenckich. (Dz 2001, nr 113, POZ. 1214). 2.2.2. Klient uprawniony broma hacer si zwrcenia do wojewdzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, Zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. O Inspekcji Handlowej (Dz 2001 nr 4 POZ. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczcie postpowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakoczenia sporu midzy Klientem, un Sprzedawc. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewdzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostpna broma w siedzibach oraz na stronach poszczeglnych internetowych Wojewdzkich Inspektoratw Inspekcji Handlowej. 2.2.3. Klient Moe uzyska bezpatn Hilfe w sprawie rozstrzygnicia sporu midzy Klientem, un Sprzedawc, korzystajc tomar z powiatowego bezpatnej pomocy (miejskiego) rzecznika konsumentw lub Personalidades Organizaciones spoecznej, hacer ktrej zada statutowych naley ochrona konsumentw (m. in. Federacja Konsumentw, Stowarzyszenie Konsumentw Polskich). Porady udzielane s pod przez Federacj Konsumentw vaina bezpatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentw Polskich vaina adresem correo electrónico poradydlakonsumentow. pl. reprezentatywny Przykad: cakowita Kwota poyczki: 1000,00 z, SORR: 0,00, stae oprocentowanie 0, cakowita Kwota hacer zapaty: 1000 z, cakowity koszt: 0,00 z (w tym: prowizja: 0 z, odsetki: 0 z , Ubezpieczenia koszt: brak), 10 rwnych miesicznych rata w wysokoci / po: 100 z. Warunki oferty: wg stanu na 01 maj 2016 r. Podmiotem udzielajcym poyczki na na Zákupy Allegro, okrelanej Jako Raty PayU, jest Alior Banco S. A. z siedzib w Warszawie lub mBank S. A. z siedzib w Warszawie. PayU S. A. z siedzib w Poznaniu broma podmiotem poredniczcym pomidzy poyczkobiorc un Bankiem. Umowa o poyczk zostaje zawarta pomidzy poyczkobiorc una z siedzib Alior Banco S. A. albo mBank S. A. w Warszawie. Hoteles, Promocji Prawdziwe Raty 0 broma ograniczony: 16.05.2016 06.17.2016. Szczegy i Warunki Promocji okrela Regulamin Promocji: http://www. payu. pl/pliki-do-pobraniapage1 Przyznanie poyczki uzalenione broma desde pozytywnej Oceny zdolnoci kredytowej potencjalnego poyczkobiorcy przez poyczkodawc. Niniejszy materia stanowi nie oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego I ma charakter informacyjny wycznie. sponsorisés oferty z tej kategorii




No comments:

Post a Comment